Kutseregister Kutseregister
Teksti suurus
Reavahe suurus
Kontrastsus
Tühista
Taasta vaikimisi seaded
Kompetentsid: Juhiabi, tase 6 kutset läbiv kompetents
Tagasi: Kompetentsid |

EKR tase: 6
Tegevusnäitajad: Tegevusnäitajad:
1) rakendab klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erinevate kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel, järgides igapäevatöös organisatsiooni väärtushoiakuid vastavalt olemasolevale situatsioonile nii otsesuhtlemises kui erinevates kommunikatsioonivahendites (telefon, skype vms);
2) vajadusel esindab juhi korraldusel organisatsiooni (esitlused, ettekanded, tänu-, kaastundeavaldused, õnnitluskirjad jms);
3) korraldab vajadusel ametikohtumisi ja läbirääkimisi ning nendega seonduvaid lähetusi ja ametireise vastavalt korraldustele;
4) vastutab tõlketööde korraldamise eest;
5) koostab ametlikud kutsed, tänukirjad jms.
6) tellib organisatsiooni sümboolikaga kingitused;
7) nõustab kaastöötajaid protokollilistes küsimustes.
8) Kasutab oma töös arvutit tasemel AO1-AO7 (sh arvutikiri).
9) selgitab organisatsiooni vajaduse ja korraldab sobiva kontori -ja esitlustehnika hanke ning tehnika hoolduse;
10) kasutab heaperemehelikult kontoritehnikat (paljundusmasinad, skannerid, printerid, esitlustehnika, faksid jms), vajadusel abistab ja juhendab kaastöötajaid;
11) tellib ja väljastab kontoritarvikud vastavalt organisatsioonis kehtestatud korrale, osaleb nende eelarve koostamisel ning sobiva pakkuja valikul.
12) kasutab korrektselt riigikeelt tasemel C2;
13) kasutab kahte võõrkeelt (soovitavalt inglise ja vene keel) tasemel B2.
14) osaleb organisatsiooni edukaks toimimiseks vajaliku tööolme tagamisel (töötervishoid ja –ohutus, sh ergonoomika, tööstress, esmaabi, keskkonnahoid jms) vastavalt kehtestatud nõuetele;
15) osaleb töökeskkonna ja kinnisvarahalduse (remont, ümberehitused) korraldamisel vastavalt vajadusele;
16) juhindub oma töös sekretäritöö eetikakoodeksist "Eetikakoodeksite käsiraamat";
17) täiendab pidevalt oma silmaringi (sh päevakajalised sündmused) ja erialateadmisi.
Teadmised: Teadmised:
1) meeskonnatöö alused;
2) suhtlemistehnikad ja suhtlemise alused;
3) teeninduskultuuri alused;
4) teeninduse mõiste ja olemus;
5) teenindaja rolli olemus;
6) protokoll ja etikett;
7) teadmised ühiskonnast (majandus, kultuur, poliitika, õigus jne);
8) lepinguõiguse alused;
9) töötamise õiguslikud alused;
10) arhiivitöö alused;
11) majanduse alused;
12) psühholoogia alused;
13) kultuurilised ja poliitilised erinevused.
Hindamisviis: Hindamismeetod (id):
Läbivaid kompetentse hinnatakse integreeritult kõigi teiste kutsestandardis toodud kompetentside hindamise käigus.
Seotud standardid
# Standard Kehtiv kuni Tüüp Ülekantavuse liik Ülekantavuse ulatus
1 Juhiabi, tase 6 09.05.2017 Kutset läbiv Kutsespetsiifiline 1 kutse

Tagasi: Kompetentsid |
PIKSEL
Avaleht Väljastatud kutsed
Kutsestandardid
Kutsetunnistuse lisad Kompetentsid Kutse andjad Kutsenõukogud Väljavõtted kutseregistrist